Re: Nieuwste versie tcl, sqlite en DB Browser

Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> writes:

> TCL en SQlite zitten natuurlijk al in Debian.
>
> Ik neem aan dat je "DB browser for SQLite" bedoeld. In Debian zit een
> pakket sqlitebrowser en ik krijg de indruk dat dat hetzelfde is.
> https://sqlitebrowser.org/
>
> Als je een nieuwere versie wilt, dan zou je kunnen overwegen een
> backport te maken. https://backports.debian.org/

Oké, dan kijk ik daar eens naar. Testing en stable hebben namenlijk
dezelfde versie. Experimental (wat me beter lijkt om niet te
gebruiken) sprint meteen naar 8.7.0 (wat een preview release is).

Het is achteraf minder interessant als het leek. Het is vooral
interessant voor de nieuwere versie van SQLite die wordt gebruikt.
Maar de variant in 8.6.10 gebruikt net een variant te vroeg. Toch zou
ik kunnen overwegen het te doen, want soms is het gewoon leuk je
handen vies te maken. ;-)

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer