Re: printers.conf verdwenen?

op 17-09-14 17:10, Jelmer Vernooij schreef:

> Volgens de cups documentatie zou printers.conf nog steeds moeten bestaan in
> CUPS 1.7, in /etc/cups/printers.conf. Heb je het cups-daemon package
> geinstalleerd?

Ja, dat heb ik.

Maar het blijkt loos alarm, het bestand printers.conf is er nu opeens
wel. Wellicht wordt het nogal traag weggeschreven na het aanmaken van
een printer?

Op de machine was nog geen printer geinstalleerd. Ik heb een printer
aangemaakt en de applicaties zagen een printer. Alleen was er geen
printers.conf.  Maar nu dus wel.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--