Re: stembureauinstructie

Op 2014-03-13 om 00:02 schreef Paul van der Vlis:

> [...]
> bruikbaar alternatief is. Een vervanger staat dan ook erg hoog op mijn
> lijstje. Ik denk overigens dat die vervanger vooral te verwachten is uit
> de hoek van Lightspark of Shumway, Gnash ondersteund namelijk alleen
> oudere versies van flash.
> http://lightspark.github.io/
> http://www.gnu.org/software/gnash/
> http://mozilla.github.io/shumway/
>
> Jammergenoeg wil het met HTML5 nog niet erg vlotten, weinig sites
> gebruiken het. Dat komt omdat content-eigenaren het vaak niet willen, de
> video's zouden te simpel te downloaden zijn. De industrie wil nu DRM in

Gelukkig zijn er andere verdienmodelen dan content schaars maken
m.b.v. Digital Restriction Management, ook bekend als "DRM".

Bericht wat ik verstuurt heb:

> Geachte heer Stappers,
>
> Uit alles wat u omschrijft lijkt het er op dat u geen (recente) versie van
> Adobe flashplayer op uw pc heeft geïnstalleerd.
> Het advies is dan ook om deze te downloaden en te installeren.

En wat is er (op lange termijn) nog meer mogelijk?

Besef ook dat http://www.apple.com/hotnews/thoughts-on-flash/
al bijna vier jaar oud is. Mocht het wat veel tekst zijn,
lees dan de conclusie die onderaan die webpagina staat.

Groeten

Geert Stappers
--
Leven en laten leven