Re: aptitudes nye pdiff er langsomt

On Sun, 10 Sep 2006 15:03:52 +0200 Søren Boll Overgaard wrote:

> Jeg vil tillade mig, at bakke op om at det /er/ langsommere.
> Jeg har ikke taget tid, men det er markant langsommere med det nye
> system.

Det nye system, pdidff, er en gevinst ved hyppige opdateringer over
langsomme linjer -eksempelvis testing eller unstable opdateret dagligt
via Internet.

Det er langsommere ved sjældnere opdateringer, eller via hurtige linjer.

Dette nævnes bl.a. i changelog for nyeste udgave af debmirror.

 - Jonas

--
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm