Re: sshd root exploit

On Tuesday 16 September 2003 22:27, Lasse Bang Mikkelsen wrote:

> Det er allerede fikset i stable/unstable.

Hmm. Ikke i unstable da, så vidt jeg kan se. Det kan godt være at den er med i
sikkerhedsopdateringen af woody, men unstable er jo langsommere.

Jeg har lige opdateret mine apt sources, og jeg kan ikke se ssh 3.7p1 nogen
steder.

Det ser ud til at unstable folk lige skal lukke deres openssh server en dags
tid, indtil unstable også er med.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.3 on Debian GNU/Linux