Re: Debianworkshop på LinuxParty

Hej Mikkel

Undskyld mit sprogbrug, men først kan man ikke opgive sit elforbrug til NESA,
fordi det kræver IE, så kan man ikke opgive sit gasforbrug til HNG fordi det
kræver IE, generelt virker offfentlige sider kun 50% pga. IE, så når
linux/open source folk ikke kan finde ud af at bruge standarder, der virker
med ALLE browsere, så bliver man godt nok skuffet.

MVH
Allan