6.1.0-18 i NVIDIA

Bon dia, ahir vaig actualitzar el debian i ara a l'intentar compilar
els controladors de NVIDIA em surt el següent error : GPL-incompatible
module nvidia.ko uses GPL-only symbol rcu_read_unlock. Això passa amb
el nucli 6.0.1-18. Cap controlador NVIDIA es pot compilar amb aquest
nucli i tots els controladors es compilen en altres nuclis.

Hi ha alguna referència a aquest tema en alguna llista però no he
trobat com solventar-ho. Algú sap com fer-ho, no sé, pot ser afegint
algun paràmetre a /etc/default/grub   ??

Salutacions

Jordi