Re: wine virtualbox ...

Fa uns quants anys que jo també vaig intentar fer executar el programari de Garmin a GNU/Linux, i crec recordar que el problema era el mateix: L'accés a USB.

Em van quedar dues alternatives: Una màquina virtual (que jo feia amb Qemu) i l'aplicació web de Garmin.

El 2/11/23 a les 12:54, Jordi ha escrit:
Bon dia, estic intentant instal.lar wine per poder fer servir el
programa "Garmin Express". Després de dos dies el wine i el "Garmin
Express" funcionen entre cometes. L'ultim problema que m'ha sorgit és
que no detecta l'usb ja que, suposo, /dev/ttyUSBx ja no existeix i no
sé que ficar-li al "wine regedit", el rellotge si que queda muntat al
linux com a disc.

Em fa una mica de pudor tenir tot aquest microsoft instal.lat a
l'ordinador. Algú te alguna experiència similar ? No sé si continuar
trencant-me les banyes amb el wine, instal.lar virtualbox o no sé....
alguna idea?

Salutacions
Jordi.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.