Re: Capturar i imprimir pantalla

Hola Narcis,

> Una persona que ho farà servir sempre se n'oblida dels
> procediments que porten més de 3 passes o combinacions de 3
> tecles. Jo sé com resoldre-m'ho per mi mateix, però haig de
> pensar que no a tothom li agraden aquestes habilitats.

Ho comprenc. De fet, sovint m'oblido de les diferents tecles
combinades que es poden utilitzar per fer coses i he d'acabar
obrint els paràmetres de teclat per recordar les dreceres.

> Per això he optat a utilitzar «scrot», però m'agradaria poder-lo
> associar a la tecla [Impr.Pant.]

Ni idea de com es fa això.

> Amb aquesta comanda no he trobat el tema d'establir la comanda:
> $ gsettings list-recursively | grep -ie screenshot

Jo tampoc ho sé veure.

> Pel {Ctrl+Maj+ImprPant} de Gnome, no trobo ON desa la imatge de
> captura.

Aquesta combinació desa la imatge al porta-retalls perquè la
puguis enganxar amb Ctrl+V en una altra aplicació que ho permeti.

Fixa't però que al grep de més amunt hi ha la combinació de
Maj+ImprPant per seleccionar una àrea i desar-la a la carpeta
d'Imatges.

Salut,
Alex

--