Re: L'actualització del kernel no arrenca

Missatge de Joan <arbocenc@calbasi.net> del dia dg., 13 d’oct. 2019 a les 8:56:
A mi això de l'espài al /boot em va passar l'altre dia en un
servidor... Jo en general ho poso tot a la mateixa partició però
aquest, potser per la plantilla que usava l'empresa de hospedatge,
tenia una partició /boot que es va omplir!

Llavors, més que no arrencar, diria que em va donar un error el procés
d'actualització del nucli.

Ho he mirat, i tinc el /boot en una partició a part. De totes maneres tinc només ocupats 100Mb de 700.