Re: Devuan 2.0

Gràcies, almenys a mi m'interessen molt aquestes notícies.
Em vaig donar de baixa de la llista de Devuan a causa de la inundació de
temes.
Sembla doncs que s'estan estenent a moltes arquitectures i plataformes
de maquinari, i fins i tot ofereixen alternatives a SystemV.

Jo porto des del llançament de Debian 8 prescindint d'Ubuntu, però amb
la forta aposta que sempre he fet per l'escriptori Gnome, ara se'm fa
difícil assumir Devuan per molts dels casos on faig instal·lacions.
Realment he tingut la mala sort de què Gnome sigui l'únic escriptori que
depèn de Systemd?

El 11/06/18 a les 10:23, alex@probeta.net ha escrit: