Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

administrator should fix this.

El 17/04/17 a les 16:11, Jordi Mallach ha escrit:
> Hola,
>
> El dl 17 de 04 de 2017 a les 16:07 +0200, en/na Narcis Garcia va
> escriure:

> Pots explicar quin problema veus?

El problema que veig és que el navegador web és quasi l'aplicació que
més protagonisme té al sistema operatiu, i els interessos del projecte
Mozilla difereixen bastant del projecte Debian. A nivell de
mercadotècnia, el fet que ara a Mozilla interessi que Debian utilitzi la
marca Firefox té relació amb això.

Hi ha altres projectes de navegador web que, a més de ser programari
lliure (FOSS), estan molt més compromesos amb la llibertat tecnològica
de les persones, i casen molt millor amb els interessos d'una comunitat
oberta de tècnics i usuaris adults.

Jo assenyalo els símptomes d'aquest «fet tant subtil» perquè penso que
està molt bé que paquets de Mozilla estiguin als repositoris, però que
vinguin preinstal·lats amb els escriptoris i predeterminats és tant poc
encertat com ho seria el Dropbox per la carpeta de documents.