Re: Pingdom

On 16-05-19 14:57:06, Narcis Garcia wrote:
> He hagut de consultar:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Pingdom
>
> Jo faig que uns servidors monitoritzin els altres amb eventoj (abans
> anomenat testisto).
> www.actiu.net/testisto

Jo porto un temps usant monit [1] i estic molt content.  La configuració
és molt senzilla i permet monitoritzar un munt de serveis, tant interns
(fitxers, carrega del sistema, CPU, ram, xarxa, processos) com externs
(http, https, certificats ssl, mysql).  Permet per exemple usar regex en
les repostes http per verificar que una web te el contingut que toca,
tambe permet personalitzar serveis...

I permet realitzar accions com reiniciar processos, o enviar correus (el
que faig servir jo).

I es molt lleuger.

A la web hi ha unes slides amb exemples.

[1] <https://mmonit.com/monit/>
--
Dhole