Re: llista de correu per a la comunitat de Debian de parla catalana

On Sat, Aug 22, 2015 at 11:54:51AM +0200, Alex Muntada wrote:
>    Per animar la gent quA" us sembla si fem una trobada periA^2dica (cada 3,
>    4 o 6 mesos) on puguem parlar del que fem cadascA-o amb Debian?

Em sembla bé. I de tant en tant anar variant el lloc de la trobada
(com fa Ubuntu-cat si no vaig errat) també em semblaria bé (tot i la
mandra que pugués fer, no trobo just haver-la de fer sempre al costat
d'on visc).

>    Per exemple, jo he instalA.lat aquest estiu el portA til amb GNOME i tinc
>    una mA quina virtual amb unstable que utilitzo per fer paquets a l'equip
>    pkg-perl.

I afegiria a més, un resum del que hagi passat a Heidelberg per part
dels qui hi hagin participat o assistit.

--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14