Re: Problemes amb Debian Jessie

En algun cas m'he trobat amb problemes de resolució.
Pots provar també a reduïr la resolució gràfica exigida a xorg.conf
utilitzant vesa o modesetting:

Section "Screen"
	Identifier     "Default Screen"
	Device         "Configured Video Device"
	Monitor        "Configured Monitor"
	DefaultDepth	16
	SubSection	"Display"
		Depth	16
		Modes	"1024x768" "800x600"
	EndSubSection
	SubSection	"Display"
		Depth	8
		Modes	"1024x768" "800x600"
	EndSubSection
EndSection

El 17/06/15 a les 17:53, Daniel ha escrit: