Re: Telefonica i el aptitude

A Divendres 27 Febrer 2009, Andreu Bassols Alcón va escriure:
> De totes formes he detectat un bug a oneslaip.com... si surts a través d'un
> proxy (estic sota un Squid), em veu la IP interna i no la externa (no mira
> el X-forwarded-for de la petició HTTP).

El problema és precisament que sí que mira el X-forwarded-for. Si el proxy fos
a internet et donaria la ip pública amb què accedeixes a internet. Hauria de
comprovar si és pública la ip del X-forwarded-for abans de prendre-la per la
consulta. Gràcies per avisar.

He trobat un plugin del Firefox per fer proves:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5948

Salut,