Re: "Active Directory"

Hola, perdona que et contesti amb una referència, però no tinc
experiència amb el que demanes, però a la pàgina que t'adjunto a la
pàgina 3 t'expliquen pas a pas com configurar el servei. Espero que et
pugui servir per comparar configuracions.

http://www.howtoforge.com/samba_domaincontroller_setup_ubuntu_6.10

Ja diràs.