Re: [info] Passar de sarge a etch

On Mon, 7 May 2007 17:51:41 +0200, Jaume Sabater <jaume@argus.net> wrote:
> Hola
>
> A veure, coses que "he notat" diferents alhora de passar una màquina de
> sarge
> a etch (per qui li interessi).
>
> SQUID-CACHE 2.6
> Si el teniu configurat en mode transparent, oh, sorpresa, canvien algunes
> configuracions:
> 	"http_port 3128" ==> "http_port 3128 transparent"
> 	"httpd_accel_host virtual" ==> DEPRECATED
> 	"httpd_accel_port 80" ==> DEPRECATED
> 	"httpd_accel_single_host off" ==> DEPRECATED
> 	"httpd_accel_with_proxy on" ==> DEPRECATED
> [...]

Jo ja fa dies que em vaig trobar amb el canvi en quant al proxy transparent, faig anar el dansguardian i em sembla que tan sols vaig modificar el següent i eliminar les directives velles.

http_port 3128 transparent
always_direct allow all

El clamav l'emprava amb el repos "volatile" i no recordo si hi va haver alguna castanya.

Vinga ...