Re: Debian en usb

Hola,

(no he llegit tot el fil, només 2 missatges :) els últims mesos llegeixo
algunes llistes de tranques a barranques!)

On Feb/01/2007, Leopold Palomo-Avellaneda wrote:
> A Dijous 01 Febrer 2007 14:38, VOLK va escriure:

> Moltes gracies,
>
> és el que buscava.

buf, tot allò està MOLT desactualitzat! :-(
ara hi ha maneres molt fàcil amb distribucions molt modernes que fan el
mateix i millor

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona