RE: Sylpheed o Icewm ??

Si, aquests paquets es troben instal.lats.

-----Mensaje original-----
De: franhp@gmail.com [mailto:franhp@gmail.com]
Enviado el: domingo, 13 de noviembre de 2005 21:02
Para: ccn
CC: debian-user-catalan@lists.debian.org
Asunto: Re: Sylpheed o Icewm ??

En/na ccn ha escrit:

>Hola a tothom .....
>JA se q el títol es estrany però ara us ho explico..
>Tinc un portatil PII amb Sarge, sylpheed, Icewm, mozilla i altres...
>Quan he instal.lat Sylpheed les fonts on hi posa el titol de les
carpetes i l'assumpte dels misstages en la vista general es minuscula,
creia q seria cosa de sylpheed pero no he trobat i me n'he recordat q tb
em passa en 1 eina de configuracio de icewm... algu sap com arreglar
aquests 2 detalls ??

>Amb aquest missatge tb provo la llista
>
>Gracies per endavant

has provat a instal·lar els paquets xfonts-75dpi o xfonts-100dpi ????
a mi em passaba amb el xmms i el amsn

--
                                  ////
                                 (@ @)