problemes amb router 3cradsl72 wireless i tarja marvel yukon

Hola
Potser no és el fòrum adequat, però donat que utilitzo Debian (pure64) potser
algú més s'hi ha trobat. El fet és que la meva placa de xarxa (marvel yukon
gigabit integrada) no s'acaba d'entendre amb el router 3cradsl72 wireless (o
això, o el mateix sistema, que no crec). De tant en tant, el router sembla
bloquejar la sortida a internet (i la connexió amb el propi router) de la
meva màquina pure64, encara que puc seguir connectant-me a altres màquines de
la xarxa local. La resta de la xarxa, que funciona amb ethernets de
baratillo, no té aquests problemes i puc sortir tranquilament a internet, o
sigui que el router bloqueja només a la marvel yukon... la única solució al
problema és resetejar el router (des d'unaltre màquina) amb els inconvenients
que això crea als altres usuaris. Vaig llegir que això passava amb certs
programes peer to peer que intentaven un munt de connexions simultànies, que
el router podia considerar com atac i conseqüentment bloquejava la sortida;
vaig actualitzar el firmware del router doncs es deia que solucionava el
problema, però no ha estat el cas.
Jo penso que potser la major velocitat de la tarja marvel yukon fa "pensar" al
router que rep un atac DoS i per això me la bloqueja, però és una suposició
només. El router té un sistema de configuració del firewall anomenat SPI on
hi ha una sèrie de paràmetres per detectar un DoS, però no m'atreveixo a
tocar res perquè no domino el tema. Si hi ha algú amb maquinari similar i ha
tingut aquests problemes, li agrairé que m'expliqui com els ha solucionat.

Gràcies

Ricard