El grub oblida les particions...

Hola,

L'altre dia vaig particionar el disc dur per encabir-hi el windows. Déu
em va castigar i el grub se'm va desconfigurar i em va assignar unes
particions d'arrancada equivocades. Ho vaig corretgir, però ara que s'ha
actualitzat el kernel a la versió 2.8.6 s'ha tornat a desconfigurar...
La pregunta és, cada cop que s'actualitzi el kernel sembla que la cosa
es desconfigura, sabeu d'on agafa la info per reconfigurar-se, el grub?
(la fstab està corretgir).

Aquestes son les linies CORRECTES de /boot/grub/menu.lst:

root		(hd0,5)
kernel		/boot/vmlinuz-2.6.8-2-k7 root=/dev/hda5 ro

i aquestes són les incorrectes que em va posar:

root		(hd0,7)
kernel		/boot/vmlinuz-2.6.8-2-k7 root=/dev/hda8 ro

Merci,

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus