Re: Tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN?

On Tue, 2005-06-21 at 16:01 +0200, Gerard Juanpere wrote:

> Hola grup,
> estic començant en akest mon del linux i us volia fer una consulta de
> novatillo.
> Tinc un disc dur de 160 GB i he reservat 20 GB per ficarme el DEBIAN,
> en els 140 tinc instalat el Windows XP, i el tinc en FAT32 necessito
> fica'l en NTFS i demano la vostra opinió sobre si es aconsellable que
> el converteixi a NTFS perque he llegit per internet que despres tindre
> problemes alhora dinstalarme el DEBIAN.
>
> Que penseu?

En principi el problema només l'has de tenir accedint al a la partició,
ja que els drivers de GNU/Linux per a particions NTFS són de només
lectura (i no lectura i escriptura). Per tant, només podràs llegir els
arxius i no pas modificar-los.

Per la resta, jo et recomanaria molt efusivament no només que instal·lis
Debian (que no et portarà cap problema gros i -si és gros- segur que no
serà irresoluble) sinó també que liquidis la bèstia... Però això ja és
qüestió de gustos...

Sort,
albert...