Problemes amb accents amb samba

Tinc un problema amb el meu servidor de samba!
Si des de Windoze accedeixo a la carpeta compartida de la meva debian, puc crear carpetes amb caràcters estranys com accents, enye castellada, etc. Però si accedeixo per consola i faig un ls de les mateixes carpetes no puc veure aquests caràcters, surten caràcters estranys.
He provar de posar la següent configuració:

unix charset = UTF-8

a smb.conf però em continua donant problemes.
Algú em pot donar un cop de mà, gracies!