exim

Hola
En el moment d'instal.lar Debian amb l'MTA exim, se'm presenten 5 opcions per
configurar el servidor de correu (tinc una petita xarxa a casa que utilitzo
per anar aprenent) El cas és que no entenc gaire el que se'm demana, i sempre
acabo triant "[5] no configuration" i acabo connectant els programes de
lectura de correu al servidor del meu ISP. No sóc manta, m'he llegit el man
exim però és tant llarg i amb tantes opcions que no he pogut, o sabut, trobar
el què m'interessa. Els dubtes que tinc son:

Necessita l'exim una eina com fetchmail per agafar el correu del servidor del
ISP o ho pot fer tot solet?
Què és un "smarthost" i perquè el necessito, si és que el necessito?
Ricard