Estadistical proyect.

My name is Angel Bravo, I'm a student at the University of Granada,
(Spain) in his final year of a masters degree in Statistics. In order to
finish my degree I am supposed to do a major work in statistics. In case
Debian is interested in having someone work on a statistical project of
any nature (the project would be supervised by professors of the
Statistics and Operations Research department of the University of
Granada and and Debian would not be charged with any costs whatsoever),
please feel free to contact me. Yours sincerely, Angel Bravo.

Mi nombre es Ángel Bravo, soy un alumno de la UGR (Universidad de
Granada, España) que cursa el último año de la diplomatura de
Estadística  y siendo de obligado cumplimiento la realización de un
proyecto estadístico de cierta envergadura, me dirijo a ustedes para la
realización de cualquier proyecto estadístico que necesiten, sea de la
naturaleza que sea (todo ello, sin gasto alguno y con la supervisión y
asesoramiento de los profesores titulados del departamento de
Estadística e Investigación operativa de la Universidad de Granada). Si
están interesados, ruego se pongan en contacto conmigo y así poder
concretar y comenzar con ello cuanto antes, atentamente un saludo.