[RFR2] Corecții pentru aptitude - termen 16.Oct

Salut,

De data asta am inclus doar modificările care consider că TREBUIE făcute
pentru lenny. Atașat este fișierul complet și un fișier creat cu wdiff
din care am scos toate mesajele fără modificări. Pentru revizuire
recomand pe acesta din urmă.

În caz că nu sunteți familiarizați, formatul wdiff este de genul

[-text vechi-] {+text nou+}

și este mai practic pentru diferențe minore.

Desigur aș prefera să mai verifice cineva ce am făcut, dar sunt convins
că modificărie reprezintă o îmbunătățire, așa că dacă nu primesc nici o
obiecție fișierul complet intenționez să-l trimit în BTS ca raport cu
nivel minor sau chiar normal în data de 16.Oct.

Salutări,
Andrei
--
(Albert Einstein)