Re: Teste pentru traducerile din Debian installer

On 4/8/06, Eugen Paiuc <eug_paiuc@bluewin.ch> wrote:
> In rezumat aceasta fereasta trebuie sa arata asa:
>
>  * [?]  "Meniul principal al Instalatorul Debian"
>
> *  "Acum Instalatorul poate efectua urmatoarele operatii;"
>
> * "Alegeti una dintre ele:"
>
>           Alegeti alta limba / Choose language
>           Alegeti un aranjament de tastatura
>           Detectia retelei
>           Configurarea retelei
>           Precizarea unei arhive Debian
>           Descarcarea de noi componente Instalator
>           Schimbarea prioritatii debconf
>           Salvare a jurnalelor de depanare
>           Abandon de instalare"

Ca o notă explicativă, meniul nu va fi vizibil în 99% din cazuri
deoarece se va trece automat peste el.

Butonul înainte a fost eliminat deoarece apăsarea tastei enter pe una
din opțiuni duce implicit la pasul următor, dacă îmi amintesc bine.

[Mai am comentarii, dar voi răspunde mâine]

--
Regards,
EddyP