[DEBIAN][RO]Versiunea 3.1r0 aka Sarge

Salutare la toţi!

Probabil că ştiţi deja, probabil că nu... Debian a făcut release
oficial[0]  la Debian 3.1r0 aka Sarge point release 0 [1].

Toate bune şi frumoase...

Acum, ce ne interesează pe noi este că:
- procesul de instalare este în foarte mare parte tradus în limba
română datorită eforturilor a mai multor oameni:
* Sorin Batariuc
* Ruşeţ Zeno
* Dan Damian
* Ionel Mugurel Ciobîcă
* Eddy Petrişor
* alţii care au contribuit cu idei

- în Debian Sarge veţi putea găsi şi aplicaţii traduse în limba
română, datorită eforturilor următoarilor:
* Mişu Moldovan
* Radu Spineanu
* Ovidiu Damian
* Laurenţiu Buzdugan
* Eugen Hoanca
* Sorin Batariuc
* Liviu Danicel
* Artemis State
* Alex Badea
* Harald Ersch
* Pauliuc George
* Marius Andreiana
* Florin Cosma
* Mugurel Tudor
* Robert Claudiu Gheorghe
* Dan Damian
* Paul-Dan Oprişa-Stănescu
* Iulian Cutui
* Oana "Tomi" Serb
* Florin Boariu
* Dan Damian
* Spoială Cristian
* Alexandru Deac
* Claudiu Costin
* Vatafu Valerica
* Cristian Gafton
* Flower
* Iulian Ursache
* Lonely Wolf
* Radu Bogdan Mare
* Razvan Cojocaru
* Tiberiu Ichim
* Eddy Petrişor
* alţii (îi rog să mă ierte că i-am uitat)

De asemenea, cred că ar trebui să menţionăm câteva persoane implicate
în proiectul Debian, fără de care nu ar fi fost posibil release-ul în
starea în care este acum:

- Christian Perrier (aka bubulle)
- Martin Schultze (aka joey)
- Joey Hess (aka joeyh)
- Pascal Hakim (aka pasc)
- Davide Viti (aka zinosat)
- Frans Pop (aka fjp)
- Colin Watson (aka cjwatson)
- alţii pe care îi rog să ma ierte că i-am uitat

Mulţumesc tuturor celor care au făcut posibil acest release!

[0] http://www.debian.org/News/2005/20050606.ro.html
[1] http://lists.debian.org/debian-announce/debian-announce-2005/msg00003.html
--
Regards,