Re: [Deb] manpages-hu 20010119

 Sziasztok!

 Először is köszi mindenkinek!

 Továbbá:

 Jó hír, hogy a maga teljességében szárnyra kél a tavaly megálmodott
Debian Honosító Project, amelyet annak idején felkarolt az LME, ezért is
hoztuk létre a Debian Csoportot. A dolgok felgyorsulása azért következhet
be, mert kaptunk egy szerver+hosting felajánlást, ahol végre
kialakíthatjuk a megfelelő környezetet a projecthez, és a Debian.org
problémái miatt kialakult gondokat is orvosolhatjuk (itt például, mint
legfontosabb a DDTP projectre gondolok.) Ha minden simán megy, akkor a
jövő hétre már alapvető működési jelenségeket fog mutatni a vas (Csan van
rajta ezen a témán), és utána már rögtön el lehet kezdeni rajta
egyik-másik honosítási munkát, így az ilyen fontos csomagok is oda
felkerülhetnek :)

On Sat, 21 Feb 2004, GCS wrote:

> Sziasztok,
>
>  Timár Andrástól kaptam egy frissitest a manlapokhoz. Sasa tudtaval es
> beleegyezesevel elkovettem egy csomagot belole:
> deb http://www.lsc.hu/ packages/
> deb-src http://www.lsc.hu/ packages/
>
> Aki felteszi, es hasznalja, az kerem irjon mar egy levelet maganban.
> Sas: forwardolnad ezt a levelet is a tobbi listara, mert en nem vagyok
> feliratkozva?
>
> Koszi,
> GCS

	üdv: sas

 (Mindenkit, aki bármilyen formában érdekelt a magyarítási ügyekben, sok
szeretettel látunk az e célból létrehozott Debian.org listán, melynek
címe:

   debian-l10n-hungarian@lists.debian.org :-)

)