Re: Χρόνια πολλά και με πολύ Debian.

Παιδιά γεια χαρά!!!

πριν από λίγο καιρό έλαβα από τον Αλέξανδρο Πρεκατέ
το παρακάτω μήνυμα:

Γειά σας.

Σας γράφω επ'ευκαιρία του *1ο Συνέδριου Κοινοτήτων ΕΛΛΑΚ.

*Είμαι καθηγητής πληροφορικής στην β/μια και απόφοιτος
του τμήμα επιστήμης υπολογιστών του πανεπιστημίου Κρήτης.

Ασχολούμε με το ελλακ από το 97-98 οπότε και ήρθα σε
επαφή με το linux.

Τελευταία έχω κατασταλάξει στο debian και ανα περιόδους
εχω συμμετεχει στο forum του debian.gr (blogs) . Όταν έχω
χρόνο γράφω βικιάρθρα(ξεκινησα το http://el.wikipedia.org/wiki/Debian)
και ασχούλουμαι με την ανάπτυξη ιστοτώπων.
Επίσης γράφω το βικιεγχειρίδιο :
http://el.wikibooks.org/wiki/Οδηγός_χρήσης_του_Debian
και την μετάφραση του παιχνιδιού freeciv.

θα ήθελα  να βοηθήσω  στην παρουσιάση
της κοινότητας debian και θα ήθελα να μου πείτε και την γνώμη σας κατα πόσο
νομίζετε ότι μπορεί να αναφερθεί και κάτι από τα παραπάνω. Έχω επίσης
μια εμπειρία 4 ετών από  σχολικά εργαστήρια ΗΥ σε όλες τις βαθμίδες
και την χρήση ελλακ σ'αυτά.

Κατοικώ Τρίκαλα και κατεβαίνω Αθήνα κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο.
Μπορώ να είμαι Αθήνα το Σάββατο 22/3.
Το κινητό μου είναι 6974227303

Κεντρικά θέματα που με ενδιαφέρουν είναι και το θέμα
της ανταποδότικότητας στον χώρο του ελλάκ και η δημιουργία
web2 ιστοτόπου ελέγχου - βαθμολόγησης συμβατότητας υλικού με
ελλακ λειτουργικά.

Θα χαρώ να διαβάσω την απάντησή σας.

Φιλικά

Πρεκατές Αλέξανδρος.

μετά από ένα δυο μηνύματα είπαμε με τον Αλέξανδρο να συναντηθούμε
ένα από τα ερχόμενα σαββατοκύριακα όταν κατέβει στην Αθήνα για να
γνωριστούμε καταρχήν και να συζητήσουμε ίσως και για τη συμμετοχή της
κοινότητας του Debian στο συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ τον Μάρτιο.

Καθώς η κοινότητα του Debian είναι και εκ των διοργανωτών θα πρέπει
αρκετά άμεσα να καταλήξουμε σε κάποια πρόταση σχετικά με την παρουσία μας εκεί.

Ο Αλέξανδρος θα κατέβει τελικά αυτό το σ/κ (δηλ. 9-10 Φεβρουαρίου)
οπότε αναρωτιέμαι αν υπάρχει γενικότερη διάθεση και χρόνος να
διευρύνουμε τη συνάντηση αυτή!

Αν πάλι δεν είναι εφικτό να μαζευτούμε αρκετοί, ας κοιτάξουμε τη δυνατότητα μιας
συνάντησης στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Υπενθυμίζω ότι οι προτάσεις για παρουσιάσεις στο συνέδριο
κοινοτήτων ΕΛ/ΛΑΚ είναι μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου.

ελπίζω λοιπόν να τα πούμε από κοντά

πολλούς χαιρετισμούς

Μανώλης Γαλάτουλας

(ΥΓ. συγγνώμη για το "spamming"!!!)