Re: [DICO] character set (WAS: Re: [RFR] po-debconf://glibc (8 strings, 1 nieuwe))

cobaco (aka Bart Cornelis) schreef:
> - googlen op "inurl:kde.org karakterset en "inurl:kde.org
> tekenset" levert 4 en 6 hits op respectievelijk (en 8 voor
> codering)

Dat is niet de juiste manier van googelen: hij vindt namelijk niet
de gezochte woorden maar denkt dat het typos zijn en zoekt naar
"karakters" en "tekens".

Zoek naar  site:kde.org tekenset  en naar  site:kde.org karakterset
en je hebt 68 tegen 4.

> - (zijn die uberhaupt nog bezig met vertaling hun site heeft hier
> niks meer over?)

Alleen de discussielijst wordt nog gebruikt.  De vertalingen staan
op http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=nl

> - googlen op "libc karakterset" geeft 8 hits, "libc tekenset" 7

Dat kan kloppen, deze heb ik juist vier maanden geleden veranderd.
Dus geef het tijd en het wordt allemaal "tekenset".

Benno