Re: [LCFC] wml://CD/live/index.wml

2013/4/12 Jordi Mallach <jordi@debian.org>:

> He canviat tots els "ŀ" per "l·", perquè sembla que comença a haver
> consens en què s'ha d'evitar ŀ, per ser un caràcter no recomanat per
> Unicode (està marcat com a deprecated). Ja ho anirem canviant i evitant en
> les traduccions de Debian que tenim per ací i per allà.

És bo saber-ho. Intentaré recordar-ho per a la propera vegada. Però de
moment no ho podrem canviar a live-manual perquè SiSU, que es el
programa que es fa servir per generar els documents, no reconeix el
punt volat normal :(

Ja ho vaig parlar amb l'autor de SiSU aquest estiu passat. Suposo que
aviat es podrà fer, però no de moment.

Moltes gràcies i que vagi bé el cap de setmana :)

--
chals
www.chalsattack.com