Re: Lernolibro laŭ GPL?

Luiz Portella skribis:
mi dubas, mi supozas ke tio postulos longan tempon. eble pli ol jaro,
ĉu?
Unu jaro... por mi unu jaro ne estas tiom da tempo por malkuraĝigi nin, la problemo estas nur ekscii kiel fari kaj fakte komenci por ke ni povu fakte malgrandigi tiun limtempon.
mi ankaŭ volas telefoni al li, por paroli pri aliaj aferoj, kaj do mi
povas tuŝi tiun temon. verŝajne la plej malfacila afero estos trovi
ulon kiu entreprenus tiun taskon (meti la aferon en Debian).
Luiz, se vi jam parolos kun Karlo, do citu pri tiu ideo, kaj invitu lin por partopreni en ĉi tiu listo, bonvole. ;-)

Nu, la programo estas miksaĵo el pli ol du lingvoj, ĉu ne? Ĉu en Debian
oni akceptus tiajn programojn? Kiu ekstaras por labori rekte, plibonigi
la kodon se necese ktp?
Eble la kreinto mem ŝatus havi tiun laboron, tiel lia programo fariĝos eĉ pli konata. Kurso uzas muzikojn de aliuloj (Merlin, La Porko, ktp), fakte tio povas malhelpi por enmeti en Debiano, pro kopirajtoj, ni devas demandi al fakuloj pri tiaj aferoj.

ĉu estas iu, do tiu mem povas kontakti Karlon, kaj sciinte pri tio, mi ankaŭ povas helpi je kontakto, se fakte estos problemo en tiu etapo.
kontakti Karlon por paroli pri tio, se ne estas ulo por labori pri tiu,
estus perdita tempo.
Kiel mi diris antaŭe, invitu Karlon por alveni ĉi tien, eble li mem havas respondon pri helpantoj.

Júnior Madrigal

_______________________________________________________ Novidade no Yahoo! Mail: receba alertas de novas mensagens no seu celular. Registre seu aparelho agora! http://br.mobile.yahoo.com/mailalertas/