Re: mutt-a problemo

lujz <lfpor@lujz.org>:

Mi citas la tutan mesaĝon, ĉar ŝajne vi sendis al la listo mesaĝon
ĉifritan nur por mi!

> [...]
> nur ekzistas 60 mesagxoj. Mi ne memoras, tamen rilatas al 12 aux
> 24 el 60, cxar unu cifero estas erara. Eble, kiel pri aliaj eraroj,
> temas pri restajxo de alia mesagxo, cxi tie, de kiam la mesagxo grandigxis
> de "9 el 60" al "10 el 60" mi pensas.
>
>  Edmundo,
>
>  Ed.> Eble vi uzas bibliotekon curses aŭ slang, kiu ne komprenas pri UTF-8,
>  Ed.> aŭ vi ne havas UTF-8-an lokaĵaron. Kion diras "locale charmap" kaj
>  Ed.> "ldd `which mutt`"?
>
>  La lokajxaro estas utf-8 pro tio ke la mesagxo estas gxuste cxapelita,

Mi pensas, ke tio devus esti libncursesw aŭ simile, por ke UTF-8
funkciu. Eble faru "apt-get install libncursesw5-dev" kaj retraduku
Mutt, aŭ "apt-get install mutt-utf8" por versio jam tradukita kun
modifita slang.