Re: Saluton

Edmundo skribis:

>Eble iu ne jam scias: Debian 2.2 estis eldonita

Mi scias, kaj mi uzas 2.2 nun, tre felicxe.

Mi havas du demandojn:

1. Mi jxus audis pri debian-esperanto-n antaux du-tri tagoj. Kial cxi tiu
retlisto ne aperas cxe la cxefa Debian abono-pagxo? Mi estus aligxinta pli
frue, se mi estus sciinta, ke la listo ekzistas!

2. Cxu oni sukcesis presi Esperantajn literojn el Netscape sub Debian? Se
jes, kiel?

--
   Ron's Info Closet: Center for Ludic Synergy, Kennexions Glass Bead Game,