Re: presiloj

On Thu, 17 Sep 1998 edmundo@rano.demon.co.uk wrote:

> ^Cu iu havas aktualan sperton pri la a^cetado kaj agordado de presilo?
> ^Cirka^u 150 ^gis 200 e^uroj mi rimarkis jenajn presilojn: Hewlett
> Packard DJ670C, DJ400L; Canon BJC 250, BJC 4300; Epson Stylus 400.
> Kiel mi elektu?

Ekde januaro mi hejme uzas Canon BJC 250 sub Linukso. Gxis hodiaux mi uzis
nur gxian nigran pres-kapablecon. Mi estas kontenta. Laux mi BJC 4300
estas pli bona, sed versxajne iom pli multekosta, sed se vi deziras pli
bonan acxeti, acxetu tion. Aliajn mi ne konas, sed pri presiloj Epson mi
auxdis nur malbonajn informojn.

Mi uzas Aladdin Ghostscript. Tie mi povas elekti tipon de la presilo, do
al BJC-250 mi devas uzi BJ 100/200/210/240 se mi nur nigre deziras presi.
Se mi deziras presi ankaux nigre kaj ankaux kolore, do mi elektas BJC
600/4000. Ambaux bone funkcias.

Pri paperoj: temas pri inkpresiloj, kie la kvalito de la papero tre
gravas. Sed mi ne deziras tiom pagi por la papero tial mi uzas simplan
paperon por kopiiloj. Sed vi povas elekti specialan paperon, kaj ankaux
pli profesian specialan paperon por la foto-realeca presado. Ecx vi povas
presi sur T-cxemizon. (mi ankoraux ne provis, cxar vi devas acxeti
specialan paperon?, kaj sur gxin presi, kaj tion glati? sur la
T-cxemizon.)

Pri la inkoj: ankaux el inkoj vi povas elekti. Eksistas simpla nigra inko,
simpla kolora, kaj ekzistas inko por la foto-kvalita presado.

Ankaux mi volonte presas por vi ekzemplon per nigra inko sur normala
papero, se vi sendas ion.

Gxis!

@tti