EGE Universitesi "Açık Kaynak Kod ve FreeBSD İşletim Sistemi" Etkinliği

EnderUNIX Yazılım Geliştirme Takımı ve Ege Universitesi Gateway
Öğrenci Topluluğu'nun ortak çalışmalarıyla, 27 Nisan 2007 Cuma
günü "Açık Kod" yazılım geliştirme ve "FreeBSD İşletim Sistemi"
tanıtım konferansı düzenlenecektir. Tüm gün devam edecek
oturumlara bütün açık kod yazılım sevenler ve FreeBSD
kullanıcıları davetlidir.

Program:

10:00 - 10:40 Açılış Konuşması (Muhammed CİNSDİKİCİ, EGE
Üniversitesi).

10:50 - 11:40 FreeBSD 6.x Serisi ve FreeBSD Kurulum Uygulaması
(Cihan KÖMEÇOĞLU, EnderUNIX Akademi.).

11:50 - 12:45 FreeBSD İşl. Sis. Güncelleme ve Port Ağacı (Bâkır
 EMRE, EnderUNIX).

12:45 - 14:00 Öğle Arası.

14:00 - 14:50 FreeBSD ile Ağ Uygulamaları ( İsmail YENİGÜL,
EnderUNIX).

15:00 - 16:00 FreeBSD Çekirdeği ve Çekirdek Güncelleme( Murat
BALABAN, EnderUNIX).

16:15 - 17:00 Panel Açık Kaynak Kod ve Yazılım Geliştirme

Yer    : Ege Univ. Uluslararası Bilgisayar Enstitüsü Konferans
Salonu

Tarih : 27 Nisan 2007