mysql 5 Türkçe karakter

Merhaba,

biraz araştırma ile db'de yedek alırken

mysqldump -pxxxxx --default-character-set=latin5 xx > xxx.sql komutunu kullanıyorum. fakat bu zamanda ı, ş, ğ, İ, Ş, Ğ karakterlerinde sorun almaktayim

sanırım benzer sorun 4. sürümde de yaşanmakta ve

--character-sets-dir=/usr/share/mysql/charsets (veya /usr/local/mysql/share/charsets) --default-character-set=latin5

satırlarını conf'a girmek suretiyle çözülmekteymiş. Aynı ayarların 5. sürümde yapılmasına gerek var mı ? denemeden önce bilginize/tecrübenize danışmak istedim.

Saygılarımla