Re: wpa

Pts 09 Eki 2006 09:44 tarihinde, debian NOVA şunları yazmıştı:
> network managerda wpa seçeneği yokki? nerede bu wpa seçeneği? yoksa ben
> mi göremedim?
Merhaba,
Ben ne yaptığımı anlatayım. Network-manager ve gnome arayüzünü kurdum. Lynksys
PCMCIA adaptörü taktım. Gnome da bir terminal açıp "sudo nm-applet" dedim.
Applet çalışıp panele eklendi. Paneldeki simgeye sağ tıklayıp 'yeni kablosuz
ağ oluştur' dedim. Ağ adını ve kablosuz güvenlik yöntemini soran bir diyalog
geldi. Network adını yazıp, kablosuz güvenlik açılır menüsünden 'WPA
Personal' seçeneğini seçtim. Yeni diyalogda parolamı girip, kablosuz
güvenliğin tipini açılır menüden TKIP olarak seçip bağlan dedim.
Ayrıca paneldeki applete sağ tıklayıp "diğer kablosuz networke bağlan"
seçersen kablosuz güvenlik seçenekleri; WPA Personal, WPA Enterprise, WPA2
Personal ve WPA2 Enterprise şeklinde daha fazla.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr