Re: D-link Usb Wileress Kurulumu

Mor martı,  5.10.2006 tarihinde şöyle yazmış:

>    D-Link DWL-G122 rev. C1 (USB)
>      * Chipset: Ralink RT73 (RT2571W)
>
>    Ralink yazan yerden drivers indirdim...ama nafile kuramadım sanırım...

   RaLink'in sürücülerinin dışında bir de özgür sürücü projesi var:
http://rt2x00.serialmonkey.com/wiki/index.php/Main_Page

   Orada "legacy BETA" olarak geçenlerden rt2570 sürücüsünü kurmayı
dene.  O olmazsa CVS'tekini dene.  O da olmazsa rt2x00'i deneyebilirsin.
(Sitedeki donanım listesinde rt2570 sürücüsünün seninkinin hemen hemen
aynısı bir kartla Ubuntu 5.1 ve 2.6.12-10 çekirdeğiyle denendiği
rapor edilmiş.)

   rt2x00 sürücüsü hazır olunca bütün farklı sürücüleri birleştirecek
ama şu anda eski sürücüler daha iyi sonuç veriyor sanırım.  Ben rt2500'ü
kullanıyorum.  Memnunum.

   Sitedeki forumlardan da destek alabilirsin.