Printer İşleri ve Sırası

Merhaba,

HP PSC 1110 all-in-one yazıcımı Debian altında cups ile sorunsuz olarak kullanabiliyordum. HPIJS ve HPOJ sürücüleri bu iş için gayet yeterliydiler. Hem scan edebiliyordum hem de yazdırabiliyordum. Derken HPLIPS'i keşfettim ve HP'nin de resmi yazılımı olduğu için kullanmaya karar verdim. Bu yazılımla yazıcımın bazı özelliklerini kontrol etme imkanına da sahibim. Şu anda tarama işini gerçekleştirebiliyorum. Sorun şu ki yazıcıya bir görev gönderdiğimde sanki basılmış gibi gözüküp işi siliyor oysaki birşey yazmıyor. Sorun nerede olabilir ?

Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1