Re: csh

Selam,

Hiç boşuna uğraşmayın, mümkün değil :-)
Bu işi yapmanın daha basit yolu var.

Komut satırına şuna benzer bir şey yazın:
alias birdizin='cd /bir/dizin'

Komut satırına birdizin yazınca o dizine gidersiniz,
cd - yazınca da geri dönersiniz.

Neden mümkün olmadığına gelince:
Kabuk çalıştırılan her betik için bir altkabuk açar.
Bu altkabukta yapılan işlemler kabuğun ortamında bir
değişiklik yapamaz. Aksi takdirde bir sürü birbirinden
bağımsız çalışan kabuk açamazdık.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 02 Ara 2005 16:49 sularında, pencuse şunları yazmıştı: