RE: Sarapta Problem var :)

Title: RE: Sarapta Problem var :)

Vakti zamaninda Flash MX 2004'ü Debian'da calistirabilmek
icin WINE kurcalamis ve gelistiricileri ile epey yazismistim.

WINE'cilar, "Debian depolarini kullanmayin bizdeki depolari kullanin
ki güncel sürüm üzerinden is güc yapip, Debian biraz gec
güncelleniyor" demislerdi bana ve:

   deb http://wine.sourceforge.net/apt/ binary/

satirini /etc/apt/sources.list dosyasi icine ekletmistlerdi.
Bunu ekledikten sonra apt-get update deyip sanirim winetools mu
ne onu kurmustum. Debian deposundan kurulmus WINE'in yol actigi
pek cok sorun kendiliginden cözülüvermisti.

Ancak tabii her programda kusursuz calisacak diye bir sey yok, söz
gelimi Flash MX 2004'ü calistiramiyor ama Flash MX'i calistirabiliyor
filan.

Umarim bu bilgiler isinize yarar.

Iyi calismalar,

Emre Sevinc