Re: symlink nasil yapabilirim?

Cts, 2004-10-23 tarihinde 04:53 +0000 saatinde, why not yazdı:
> Iyi gunler
> Laptopa debian kurulumundan sonra wireless kartlari calistirmak icin
> ndiswrapper adinda bir program buldum.Bu programla wireless kartlarinin
> windows .inf dosyalarini kullanarak calistirabiliyormusuz.Ancak ndiswrapper
> programi asagidaki linkteki gibi kurulumunu yaparken symlink nasil
> yapabilirim?
> Birde sergie kurulumunda linux 2.6 cekirdek kurulumuyla yapmistim.Bu sorun
> yaparmi?
>
> "And now you have a source-tree that is needed to make the ndiswrapper debs.
> [...]

symlink için "ln -s /hedef/dizin linkadi"

sizin durumunuz için "ln
-s /usr/src/linux /lib/modules/2.6.8-1-386/build " gibi bir komut
olacaktır, ama öyle görünüyor ki Debian'ın önceden derlenmiş çekirdeğini
kullanıyorsunuz. Bu durumda sistemde büyük ihtimalle bir çekirdek kaynak
paketi kurulu değildir.

Bunun yerine kullandığınız çekirdeğin header paketini kurmalısınız.
"apt-get install kernel-headers`uname -r`" komutuyla o an kullanılan
çekirdek için gerekli paket kurulur. Paket kurulduktan sonra ihtiyaç
duyduğunuz link oluşturulmuş olacak.

Kolay gelsin.

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Arnold's Laws of Documentation:
 (1) If it should exist, it doesn't.
 (2) If it does exist, it's out of date.
 (3) Only documentation for useless programs transcends the first two
laws.