Debiana gectim. Turkce problemleri

Herkese selam,

Redhat 5.2'den beri devam ettirdiğim Redhat kullanımı -- sanırım -- bugün
biraktim. Fedora Core 2'nin surekli cokmesi 24 saatin sonunda biktirdi ve
kendi makinama Debian kurdum.

Kurulusu kolaylastirmak icin Knoppix 3.4'u,
http://godot.studentenweb.org/debian/index_bw.cgi#unixcd34 adresindeki
yontemle hard diske alip Debian SID'e getirdim. Biraz daha sagini solunu
kurcaladiktan sonra sistem hazir oldu.

Simdi sorunum Turkce. Turkce-HOWTO'ya baktim, fakat sanki oradaki bilgiler
listede bahsedilenlere gore biraz daha eski gibi geldi. Listede bahsedilen
set-language-env'i calistirdigim zaman ise:

Input number > 16
ERROR in /usr/share/language-env/support.tr.pl
Bizarre copy of HASH in leavesub at (eval 6) line 177.
BEGIN failed--compilation aborted at (eval 6) line 177.

hatasi aliyorum.

set-language-env komutunda:

[...]

console-data 2002.12.04dbs-40
xfree86-common 4.3.0.dfsg.1-1
locales 2.3.2.ds1-12
xfonts-terminus 4.06-1
console-terminus 4.06-1

set-language-env'in icinde yer alan README.tr'da yazili olan seyleri
uyguladim. Yani
dpkg-reconfigure locales
dpkg-reconfigure console-data
dpkg-reconfigure fonty

yaptim.

Mevcut problemlerim:
1. console uzerinde Turkce klavye ile sorunlarim var. Turkce harfler cikmiyor.
2. X üzerinde pek problem yok, fakat meşhur Caps-lock basılı iken ı'nın küçük
harf olmaya devam etmesi problemi var. Bunu nasıl giderebilirim?

Bir de, komik gelecek ama, bu sistemde cocuk gibi oldum gene. Sistemde kurulu
olan paketlerin icerigini ve surum no'sunu komut satirinda ne ile
gorebiliyorduk??

Esen kalın,
Deniz