Re: Debian Turkce desteginde mevcut durum -- cok uzun ileti

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2003-12-28 10:27:55+0200]

> win32 codec kullanmazsam LC_CTYPE=tr_TR ile sorunsuz çalışıyor (testing
> versiyonu). win32 codec kullanmaya çalıştığında program hata
> vererek çıkıyor. Bunun için "env LC_CTYPE=C xine" oalrak çalışıtrmam
> gerekiyor programı. Aynı davranışı derlediğim Mplayer'da da görüyorum.
> Sorun sanırım win32 codecleri için wine kodunun kullanılması.
> Tahminim doğruysa, wine'ı düzeltmediğimiz takdirde (hala
> düzeltilmemişse elbette, xine eski bir kod kullanıyor olabilir)
> problemin başka programlara da sıçrayacağını gösteriyor bu durum ne
> yazık ki..

Haklisin.  Ozgur, bu konuda rica etsem bir `bocuk bildirimi' yapabilir
misin?

> En son versiyonu (Sarge ve sid ortak) hala LC_CTYPE=tr_TR ile açılmıyor
> bende.

Ooops.  Ben `mirc'in duzelmesiyle karistirmisim bunu, evet `irssi-text'
sorunu aynen devam ediyor.  Cok da guzel bir IRC client'idir bu, hemen
bug report yapalim.

--
roktas