Re: Skicka svar till listan från GMails Webmail

On Sat, 13 Sep 2014 22:31:22 +0200,
Rolf Edlund<rolfewise@gmail.com> wrote:

>Har nu fått smisk på fingrarna, för att jag har svarat på mail, både
>till listan och privat. Som vi redan diskuterat i listan. Så går det
>inte att väljai i GMail, att enbart svara till listan. Det som går att
>välja i wegränssnittet, är att skicka privat svar eller svar till
>listan och privat.
>
>Försöker att komma ihåg att klippa och klistra, men ibland så glömmer
>jag det i hastigheten.
>
>Alltså har jag bara att välja mellan, att inte svara alls ?
>
>Någon sa i listan, att den är felkonfigurerad ?

Vad händer om du väljer att gå till "Kugghjulet" -> Inställningar ->
Fliken "Allmänt" som du bör hamna på, och ändrar "Standardinställning
för svar" från "Svara alla" till "Svara"?

Kan det kanske göra skillnad? Jag vet inte om det är så enkelt, men det
kan vara värt ett försök...

mvh
 -- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se