Re: [OT] Bokföring à la libre

Adam Huuva wrote:
> Hej!

Hej själv!

> Är det någon här som driver enskild firma och sköter sin bokföring själv
> med gnucash (el. annan fri programvara)?
> Funkar det?

Du kunde kanske testa Lazy8  ett gratis och open source
bokföringsprogram skrivet i JAVA (tror jag). Det fungerar i ett flertal
operativsystem men är tänkt för små företag. En fördel är att programmet
är utvecklat i Sverige och således följer svensk standard vad det gäller
bokföring och konteringar och annat som jag inte kan något om. Det finns
dock tydligen även på englska och estniska.

Programmet hittar du här:   http://www.lazy8.nu/index.sv.html

	Samuel Blomqvist

--
Free computer support at