Re: Nätverksinstallation.

Om du har tankat hem 185MB versionen av NetInstall Skivorna så följer
det med lite program på CD:n som kan vara bra att ha. Tror lynx, links
och wget hänger med.
Stoppa bara i skivan och kör apt-setup och sedan apt-get install links.
Fick igång mitt stackars ADSL modem mot Telia med 185Meggarn.

Jonas